عوامل اجرایی مدارس ابتدایی خراسان رضوی همچنان روزهای دوشنبه در مدرسه حضور خواهند داشت
🔹محمد رهنما رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به مصوبه شورای مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی از استمرار حضور عوامل اجرایی مدارس ابتدایی استان در روزهای دوشنبه خبر داد.
🔹وی افزود: موضوع فعالیت مدارس استان و چگونگی حضور عوامل اجرایی مدارس در شورای مدیریت بحران استان مطرح شد و مقرر شد تا اطلاع ثانوی همان مصوبه قبلی یعنی باز بودن مدارس ابتدایی در روزهای دوشنبه ملاک عمل مدیران مدارس قرار گیرد.
🔹رهنما ضمن اشاره به اهمیت نظارت مستمر مدیران مدارس بر فرآیند آموزش مجازی از عوامل اجرایی مدارس ابتدایی خواست تا در ساعات آموزش مجازی ضمن پشتیبانی از معلمان عزیز نسبت به نظارت بالینی بر روند تدریس معلمان اهتمام ویژه داشته باشند.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.